مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-31پزشكي

بابل پیشرو در تزریق واکسن کرونا / ویروس جهش یافته لامبدا بیخ گوش ماست


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه ویروس جهش یافته لامبدا در بیخ گوش ما در کشور ترکیه گزارش شده است، گفت: در حدود 37 درصد مردم شهرستان بابل حداقل یک تزریق و در حدود 18 درصد مردم هر دو تزریق انجام شد و بابل از جمله شهرهای پیشرو در تزریق واکسن کرونا در سطح کشور به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، سیدفرزاد جلالی روند تزریق واکسن در سطح کشور به شمار می رود.

وی افزود: شهرستان بابل در واکسیناسیون کرونا از وضعیت بسیارمطلوبی در کشور برخوردار است و این روند با توجه به تراکم جمعیت شهرستان با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه از مجموع 223 هزار و 215 تزریق واکسیناسیون عمومی تعداد 149 هزار و 708 تزریق نوبت اول و 73 هزار و 507 تزریق نوبت دوم انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حدود 37 درصد مردم شهرستان بابل حداقل یک تزریق و در حدود 18 درصد مردم هر دو تزریق انجام شده است که هر دو آمار از میانگین کشوری بسیار بهتر است.

جلالی با اشاره به اینکه همچنین 6 هزار دز واکسن ایران کوبا در مرحله کارآزمایی به همشهریان بابلی تزریق شده است، گفت: انواع واکسن تحویلی و تزریق روزانه در بابل سینوفارم، آسترازنکا، اسپوتنیک، پاستور و برکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابل پیشرو در تزریق واکسن کرونا / ویروس جهش یافته لامبدا بیخ گوش ماست

بابل پیشرو در تزریق واکسن کرونا / ویروس جهش یافته لامبدا بیخ گوش ماست