مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 11:552021-08-30سياسي

خودکفایی پدافند هوایی/دشمن جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد


فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور با بیان اینکه در تامین نیازمندی های دفاعی به خودکفایی رسیده ایم، گفت: دشمن جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم ستاد ارسلان پرویز در نشست خبری به مناسبت هفته پدافند هوایی با بیان اینکه پدافند هوایی تجهیزات محور است، اظهار کرد: در همه حوزه ها به خود باوری و خود اتکایی کامل رسیده ایم.

وی ادامه داد: توانسته ایم در چند سال اخیر به همت دانشمندان جوان و برنامه ریزی در حوزه سازندگی، طراحی و تولید و تأمین نیازمندی های دفاعی به خودکفایی برسیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به کمک مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و صنایع دفاعی تعداد زیادی از انواع سامانه های کشف فعال (رادار) و غیر فعال (اپتیک و رادارهای پسیو) بومی در بردهای مختلف را در اختیار داریم، عنوان کرد: با بکارگیری از این تعداد انبوه از حساسه ها پوشش کامل هوایی داخل کشور و کیلومترها فراتر از مرزهای هوایی کشور را تحت رصد و کنترل پدافند هوایی قرار داده ایم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور با بیان اینکه حداکثر تسلط و اشراف اطلاعاتی و راهبردی را فراهم کرده ایم، عنوان کرد: با رصد دقیق و بی نقص دشمن و صدور اخطارهای و برخوردهای قاطعانه پدافند هوایی دشمن جرأت نزدیک شدن به حریم مرزهای شرف و عزت کشورمان را ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی پدافند هوایی/دشمن جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد

خودکفایی پدافند هوایی/دشمن جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد