مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:202021-08-30ورزشي

آغاز تمرینات ملوان برای فصل جدید لیگ


تمرینات باشگاه ملوان بندرانزلی نماینده گیلان در لیگ آزادگان از امروز آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تمرینات تیم فوتبال بزرگسال ملوان از امروز از ساعت 18 عصر در زمین اختصاصی ملوان واقع در مجموعه نیروی دریایی حسن رود، زیر نظر مازیار زارع آغاز می گردد.

ملوان پرتلاش، محمد مهری مهاجم توانمند، میعاد یزدانی هافبک گذشته تیم های سپیدرود و داماش و حافظ یعقوبی بازیکن مستعد کارخانه بازیکن سازی آکادمی ملوان سعی بر ثبات برای فصل آینده دارد.

ملوان در فصل گذشته بهترین عملکرد را در بین باشگاه های گیلانی داشت و توانست با 46 امتیاز در رتبه یازدهم قرار بگیرد و با تیم قهرمان تنها 14 امتیاز اختلاف داشت و اگر یک سری از ناملایماتی ها گریبان این تیم را نمی گرفت قطعاً یکی از تیم های صعودکننده به لیگ برتر بود.

شهرداری آستارا و چوکا تالش هم نمایندگان استان در لیگ آزادگان بودند که چوکا نتوانست در لیگ یک باقی بماند و به دسته دو سقوط کرد اما تیم خوب و توانمند شهرداری آستارا توانست یک فصل دیگر حضورش را در لیگ دسته یک تمدید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا در فصل پیش رو نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته یک فوتبال هستند که امید است با عملکرد خوب خود برای ارتقا جایگاه فوتبال گیلان در سطح کشور تلاش کنند و به لیگ برتر ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تمرینات ملوان برای فصل جدید لیگ

آغاز تمرینات ملوان برای فصل جدید لیگ