مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 09:402021-08-29سياسي

پل جویی ترک جدیدی ندارد


مسوول پایش پل های تاریخی اصفهان گفت: پل را بازدید و کارشناسی کردیم و ترک جدیدی وجود ندارد، برآورد ما این است که عکس ها متعلق به 4 سال گذشته باشد.

-  علی فصیحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درخصوص عکس منشرشده از تَرَک پل جویی(چوبی) در فضای مجازی اظهار کرد: پل را بازدید و کارشناسی کردیم و ترک جدیدی وجود ندارد، اگر به عکس هایی که در فضای مجازی منتشر شده دقت کرده باشید، عکس ها متعلق به زمستان است و درختان خشک هستند، رودخانه نیز آب دارد؛ برآورد ما این است که عکس ها متعلق به 4 سال گذشته باشد.

مسوول پایش پل های تاریخی اصفهان درخصوص علت ترک بیان کرد: در جلسات پایش پل ها که به صورت دوره ای و مرتب با کارشناسان متخصص این حوزه و اساتید دانشگاه برگزار می شود، وضعیت پل ها مداوم رصد می شود تا در وضعیتی پایداری باشند؛ پل ها توسط کارشناسان و نیز یگان حفاظت حداقل هفته ای 1 بار مورد بازدید قرار می گیرند و موارد را بررسی می کنند.

وی با اشاره به اینکه فرونشست زمین نیاز به بررسی جدی دارد، خاطرنشان کرد: از این موضوع نباید غافل شد ولی به طور تخصصی پل ها را بررسی می کنیم که دچار آسیب نشوند، ساختار پل های تاریخی ما در دهه های گذشته دچار تغییراتی شده است، برای مثال بخش زیادی از پل مارنان بازسازی شده و ساختار متفاوتی پیدا کرده، پل جویی یا پل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل جویی ترک جدیدی ندارد

پل جویی ترک جدیدی ندارد