مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:352021-08-29اقتصادي

از تسهیلات تا معافیت های ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی


مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای یک بار و در حد یک واحد مسکونی از پرداخت هزینه های انشعاباتی (آب، برق، گاز، فاضلاب) و صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری معاف هستند.

- ایسنا/زنجان رییس بهزیستی خدابنده گفت: مددجویان تحت پوشش بهزیستی برای یک بار و در حد یک واحد مسکونی از پرداخت هزینه های انشعاباتی (آب، برق، گاز، فاضلاب) و صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری معاف هستند.

عصمت نصیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آیین واگذاری 6 واحد مسکن مددجویی خدابنده ای به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: از این تعداد سه واحد برای ایتام یعنی فرزندان محروم از پدر و مادر است که برای هر کدام از این خانوارها مبلغ 50 میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض مسکن پرداخت شده است.

وی افزود: دو واحد نیز برای خانواده دو معلول روستایی است که برای هر کدام 85 میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض مسکن از اداره بهزیستی پرداخت شده و 50 میلیون تومان نیز تسهیلات احداثی از بنیاد مسکن دریافت کرده اند.

نصیری با اشاره به اینکه یک واحد دیگر که برای خانواده دومعلولی در شهر نوربهار احداث شده 140 میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض مسکن از طرف بهزیستی انجام شده است، تصریح کرد: برای احداث این واحد نیز 50 میلیون تومان تسهیلات از طریق بنیاد مسکن پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تسهیلات تا معافیت های ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی

از تسهیلات تا معافیت های ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی