مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:402021-08-28سياسي

توفیق برگزاری محافل انس با قرآن به برکت خون شهدا حاصل شده است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اگر امروز نوای حق می آید و توفیق محفل انس با قرآن کریم داریم به برکت وجود شهدا است که اگر نبودند انقلاب و محافل و معارف قرآن نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام مصطفی مجیدی در آیین غبار روبی از مزار شهدا که در آستانه آغاز چهل و چهارمین مرحله مسابقات قرآنی قرآن کریم برگزار شد اظهار کرد: خداوند متعال در آیه 169 سوره آل عمران می فرماید وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ که اگر در این موضوع به صورت منطقی بیاندیشیم به نتیجه هایی در خصوص تفاوت شهدا با سایر افرادی که از دنیا می رویم می شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: به باور همه مسلمانان مرگ پایان زندگی انسان نیست و حیات پس از مرگ نیز حائز اهمیت بوده و در واقع دنیا مزرعه آخرت است.

وی بیان کرد: آنچه موجب می شود شهدا با سایر رفتگان تفاوت داشته باشند در این آیه نمود می یابد، خدا علاوه بر حیات آخرت به شهدا قابلیت تأثیرگذاری در دنیا را نیز می دهد و همین باعث تفاوت و زنده بودن دائم شهدا است، در واقع خداوند به شهدا، به از خودگذشتگی آنها افتخار می کند و این اثرگذاری تنها بخشی از بخشش و توجه خداوند به شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیق برگزاری محافل انس با قرآن به برکت خون شهدا حاصل شده است

توفیق برگزاری محافل انس با قرآن به برکت خون شهدا حاصل شده است