مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 02:502021-08-26ورزشي

وزنه برداری در خطر حذف از المپیک


رییس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که اگر هیئت اجرایی فدراسیون جهانی کناره گیری نکند، آینده خوبی برای حضور در المپیک در انتظار این رشته نخواهد بود.

- جی پلاس ، سارا دیویس وزنه بردار بریتانیایی در پیامی خطاب به اعضای هیئت اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت که این رشته متعلق به ورزشکارانش است، نه کسانی که آن را اداره می کنند و اگر آنها استعفا ندهند، آینده ای برای وزنه برداری در المپیک متصور نخواهد بود.

تسنیم نوشت؛ دیویس 29 ساله که در المپیک 2020 توکیو حضور داشت و در رده پنجم قرار گرفت، در جریان بازی ها به صورت اختصاصی با توماس باخ رییس کمیته بین المللی صحبت کرد.

وی در آستانه مهمترین جلسه در تاریخ وزنه برداری، اعضای هیئت اجرایی را متهم به مشارکت در دوپینگ کرده و گفت: اقدامات هیئت اجرایی باعث ایجاد هرج و مرج و نابودی وزنه برداری شده است؛ تا جایی که حتی برخی از اعضای هیئت اجرایی در تلاش بودند وزنه برداری را از المپیک حذف کنند.

دیویس که ریاست کمیسیون ورزشکاران در فدراسیون جهانی وزنه برداری را بر عهده دارد، در نامه ای به هیئت اجرایی IWF و خطاب به همه ورزشکاران نوشته است: باخ بارها به IWF درخصوص شرایط حضور در المپیک هشدار داده و گفته مشکل خاصی ندارد مگر اینکه شما اعضای هیئت اجرایی سعی کنید این ورزش را از حضور در المپیک محروم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه برداری در خطر حذف از المپیک

وزنه برداری در خطر حذف از المپیک