مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 09:152021-08-24فناوري

حمایت همراه اول از بکارگیری ایده های نو برای حل معضلات قدیمی کشور


دکتر حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، بیان داشتند همراه اول در طی سال های اخیر، مسیری هدفمند در راستای ارتقای توانمندی بومی در اکوسیستم نوآوری ترسیم نموده و به واسطه آن، حمایت جدی خود را از شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور این حوزه را آغاز نموده است.

همچنین ایشان افزودند جهت گیری صحیح در راستای تحقق این هدف، نیازمند شناسایی و حل معضلات اساسی کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) است.

یکی از رویکردهای شناسایی معظلات با بهره گیری خرد جمعی، برگزاری رویدادهای فناورانه و نوآورانه است.

رویداد جایزه سال هوشمندسازی که با کارگزاری فروم اینترنت اشیاء ایران برنامه ریزی شده است، در راستای شناسایی مسائل روزی است که با بهره گیری ظرفیت افراد توامند حوزه ICT قابل بررسی و حل شدن دارند.

گروه همراه اول تجربه مشابهی را در حوزه بومی سازی و حمایت از شرکت های دانش بنیان در قالب برنامه ریزی و ایجاد مرکز تحقیق و توسعه داشته که به حمدالله نتایج موفقی هم داشته است.

دکتر بهروزی همچنین اشاره داشت که یکی از عایدات حاصل از برگزاری رویداد جایزه سال هوشمندسازی، فراهم سازی بستر حمایت از افراد خلاق و علاقمند، شرکت های نوپا و برخواسته از دانشگاه­ها و در وهله بعدی، همه مجموعه های فعال در اکوسیستم ICT کشور است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همراه اول از بکارگیری ایده های نو برای حل معضلات قدیمی کشور

حمایت همراه اول از بکارگیری ایده های نو برای حل معضلات قدیمی کشور