مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-24ورزشي

ویسی جای نکونام سرمربی فولاد شد


بعد از خروج سعید آذری از باشگاه فولاد خوزستان، حالا نکونام هم از سرمربیگری تیم کنار کشید تا عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مدیرعامل جدید و بازنشسته باشگاه فولاد یعنی گرشاسبی با عبدالله ویسی برای لیگ بیست و یکم به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضا کردند.

ویسی از بازیکنان و مربیان سابق تیم فولادخوزستان است که 15 سال پیش، زمانی که در فولاد دستیار فرانچیچ بود، از او به عنوان نقش تاثیرگذار در قهرمانی فولاد نام برده می شد اما طی سالهای اخیر سیر نزولی و سقوط در نتیجه گیری را طی کرده است و باشگاه فولاد برای توان او بیش از اندازه بزرگ به نظر می رسد.

ویسی که همچنین سابقه هدایت تیم هایی از جمله استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان، سپاهان، صبای قم و خیبر خرم آباد را در کارنامه دارد، همراه با استقلال خوزستان موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شده است و در سال 90-89 توانست سهمیه آسیایی را به همراه تیم صبای قم کسب کند.

طی روز های اخیر، جواد نکونام تنها گزینه اصلی هدایت تیم فولاد بود، اما باشگاه به یک باره تغییر موضع داد و تصمیم به قطع همکاری با این مربی و آغاز همکاری با ویسی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویسی جای نکونام سرمربی فولاد شد

ویسی جای نکونام سرمربی فولاد شد