مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1400 ساعت 13:202021-08-15سياسي

درخواست از رییس جمهور برای انتصاب استانداری متخصص و جهادی برای خوزستان


جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه های خوزستان مدیریت را مهم ترین حلقه مفقوده آبادانی استان دانسته و از رییس جمهور خواستند که به صورت ضرب العجلی در رابطه با مدیریت استان خوزستان تصمیم بگیرد و استانداری جوان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انقلاب که مسیر عدالت، پیشرفت، آزادی و عزّت ملی است به نحو احسن انجام دهید.

در ابتدا خاطر نشان می کنیم که استان پهناور و زرخیر خوزستان غنی ترین استان کشور از نظر منابع خدادادی است اما یک مدیریت ناکارآمد چندین ساله با عزمی راسخ توانسته پر ظرفیت ترین استان کشور را به کلکسیونی از مصائب تبدیل کند.

به عنوان مثال با وجود اینکه یک سوم آب سطحی جاری کشور در خوزستان قرار دارد، دچار بحران آبی شده است و یا با وجود اینکه خوزستان در زمینه های کشاورزی، نیروگاهی، بنادر، فولاد، صادرات غیر نفتی و .

همیشه دارای بالاترین رتبه ها در کشور بوده است اما همچنان به دلیل عدم توجه به بومی گزینی بالاترین رتبه ها را در آمار بیکاری کشور نیز داراست.

   به استناد وضعیت وخیم استان با وجود ظرفیت های کلان می توان به این نتیجه رسید مهم ترین حلقه مفقوده آبادانی استان خوزستان مدیریت است.

در استان خوزستان مدیرانی وجود دارند که از کمترین میزان شایستگی نیز برخوردار نمی باشند، برای استناد این گفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از رییس جمهور برای انتصاب استانداری متخصص و جهادی برای خوزستان

درخواست از رییس جمهور برای انتصاب استانداری متخصص و جهادی برای خوزستان