مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-08سياسي

ایسنا از خبرگزاری های مرجع است/ جهاد دانشگاهی توانمندسازی مردم را دنبال کند


خبرگزاری ایسنا در زمینه های بسیاری از خبرگزاری های مرجع است و خبرگزاری ایکنا در حوزه تخصصی کار موثر انجام می دهد و مرکز افکارسنجی جهاد جزو مراکز نظرسنجی معتبر و قابل اتکا است و نتایج نظرسنجی های مربوط به حوزه های سیاسی اجتماعی را .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: خبرگزاری ایسنا در زمینه های بسیاری از خبرگزاری های مرجع است و خبرگزاری ایکنا در حوزه تخصصی کار موثر انجام می دهد و مرکز افکارسنجی جهاد جزو مراکز نظرسنجی معتبر و قابل اتکا است و نتایج نظرسنجی های مربوط به حوزه های سیاسی اجتماعی را با یک تلرانس طبیعی پیش بینی می کنند.

دکتر علی زینی وند صبح امروز 17 مردادماه با حضور در جهاد دانشگاهی استان کرمان چهل و یکمین سال تاسیس این نهاد و روز خبرنگار را به خبرنگاران خبرگزاری ایسنا و ایکنا تبریک گفت.

وی در این بازدید با تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد، یک نهاد مهم و برآمده از بطن انقلاب است که امروز بالنده و تاثیرگذار است.

زینی وند با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران بیان کرد: یاد و خاطره خبرنگاران شهید و کسانی که در وقایع مختلف از جمله در کرونا جان خود را از دست دادند، گرامی می داریم.

وی با اشاره به عملکرد خبرگزاری ایسنا تصریح کرد: ایسنا در زمینه های بسیاری از خبرگزاری های مرجع است و خبرگزاری ایکنا در حوزه تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا از خبرگزاری های مرجع است/ جهاد دانشگاهی توانمندسازی مردم را دنبال کند

ایسنا از خبرگزاری های مرجع است/ جهاد دانشگاهی توانمندسازی مردم را دنبال کند