مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-05اقتصادي

عرضه 77 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی در سال جاری


خزانه داری وزارت اقتصاد با ارائه گزارشی از میزان عرضه اوراق مالی اسلامی در سالجاری، نتیجه یازدهمین هفته عرضه این اوراق منتهی به سیزدهم مرداد 1400 را اعلام کرد.

- به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای نتیجه یازدهمین هفته عرضه اوراق مالی اسلامی منتهی به سیزدهم مرداد 1400 را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، حسب تصمیمات اتخاذ شده در راستای تأمین مالی بهینه، یازدهمین هفته عرضه اوراق مالی اسلامی منتهی به مورخ 1400/05/13 برگزار شد، که طی آن ضمن برگزاری حراج و اخذ سفارش های خرید اوراق از متقاضیان در سامانه های بازار بین بانکی کارگزاری بانک مرکزی و مظنه یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبلغ 238 میلیارد تومان اوراق به فروش رسید.

گفتنی است، وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تأمین مالی اقتصاد کشور با کمترین تبعات تورمی، در سال 1400 نسبت به انتشار اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش های مختلف از جمله انتشار اسناد خزانه اسلامی و برگزاری یازده هفته عرضه اوراق بدهی اقدام نموده که تا این تاریخ، در مجموع 76 هزار و 981 میلیارد تومان شامل 6 هزار و 981 میلیارد تومان به صورت عرضه نقدی و 70 هزار میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه اسلامی تأمین مالی انجام گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 77 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی در سال جاری

عرضه 77 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی در سال جاری