مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 16:252021-08-05ورزشي

جزییات مکالمه حسن یزدانی با پدرش/ شرمنده مردم هستم دعا کنید در نروژ جبران کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسن یزدانی کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم کشورمان و افتخار استان مازندران، در دور مقدماتی مسابقات المپیک 2020 که روز چهارشنبه سیزدهم مردادماه جاری برگزار شد، مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه 11 بر 2 به برتری رسید.

وی در دومین مبارزه نیز مقابل استفان ریچموت از سوییس در مدت زمان یک دقیقه و 48 ثانیه با نتیجه 12 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد،  یزدانی در نیمه نهایی نیز در یک مبارزه سخت با نتیجه 7 بر یک برابر آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان 2019 از روسیه به برتری رسید و راهی فینال شد.

یزدانی در چهاردهم مرداد ماه روز پنجشنبه، با نتیجه 4 بر 3 برابر دیوید تیلور شکست خورد و به مدال نقره رسید، نقره این کشتی گیر خانواده حسن یزدانی در فضای مجازی به دستمان رسید، که به نظر می رسد همزمان با برگزاری المپیک 2020 لحظات شیرین و تلخ در منزل این قهرمان به ثبت رسید.

  علی اعظم یزدانی 57 ساله پدر حسن یزدانی اهل روستای لپوصحرا از شهرستان جویبار در گفت وگو با فارس به بیان احساسات خانواده پرداخته و با اشاره به آخرین گفت وگوی خود با پسرش، می گوید؛ همین یک ربع پیش با فرزندم صحبت کردم می گفت شرمنده مردم ایران شدم طلا  نگرفتم، بابا به مردم بگو دعا کنند تا بر حسب مصوبه تصمیمات فدراسیون کشتی کشور ان شالله بتوانم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مکالمه حسن یزدانی با پدرش/ شرمنده مردم هستم دعا کنید در نروژ جبران کنم

جزییات مکالمه حسن یزدانی با پدرش/ شرمنده مردم هستم دعا کنید در نروژ جبران کنم