مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 13:302021-08-05سياسي

500 حوزه علمیه خواهران در کشور فعال است


رییس حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: در حال حاضر 500 باب حوزه علمیه خواهران در کشور فعال شده که عمده فعالیت آنها در 25 سال اخیر شروع شده است.

- ، حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور عصر پنجشنبه در نشست معارفه مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران اردبیل اظهار کرد: در استان اردبیل نیز به تناسب توسعه حوزه های علمیه خواهران هشت باب حوزه در شهرستان های مختلف راه اندازی شده تا خواهران تحصیلات علمیه خود را در این مراکز انجام دهند.

وی تصریح کرد: در دو سطح دو و سه که معادل لیسانس و فوق لیسانس است، فعالیت تحصیلی خواهران را در حوزه های علمیه شاهد هستیم که قطعاً در سال های آینده این فرآیند توسعه علوم و آموزش های فراگیر تقویت خواهد شد.

رییس حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه های علمیه خواهران در کشور فعالیت های خوب پژوهشی و آموزشی در حال ارائه به علاقمندان است، گفت: استقبالی که در سال های اخیر از سوی بانوان برای تحصیل در حوزه های علمیه خواهران انجام شده بی نظیر بوده و در استان های مختلف این فرآیند ادامه دارد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز به اهمیت و جایگاه نظام خانواده و تلاش نظام غرب در بر هم زدن ارکان این نظام ارزشمند را یادآور شد و افزود: نظام غرب با انواع حیله ها و ترفندهای رسانه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 حوزه علمیه خواهران در کشور فعال است

500 حوزه علمیه خواهران در کشور فعال است