مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 13:102021-08-05پزشكي

رکورد واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی سمنان شکسته شد


19 در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به حول و قوه الهی و با تلاش کارکنان پرتلاش دانشگاه به ویژه کارشناسان معاونت بهداشتی، طی 24 ساعت گذشته، با تزریق و ثبت چهار هزار و 301 دوز واکسن کووید-19 در مراکز و مجموعه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رکورد میزان تزریق این واکسن شکسته شد.

این تعداد دوز واکسن تزریق شده، علاوه بر تمام گروه های سنی مطابق با سند ملی واکسیناسیون، شامل گروه های مشاغل پرخطر، کارکنان بانک ها، معلمین و کارکنان آموزش و پرورش، اصحاب رسانه، اساتید دانشگاه ها، بیماران دیابتی انسولینی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند و .

است.

از تمامی شهروندان و مردم هم استانی خواهشمندم همانند گذشته با ثبت نام در سامانه salamat.

gov.

ir طبق سند ملی واکسیناسیون و گروه های اعلامی و مراجعه به موقع طبق زمان بندی و پیامک اعلام شده، با نظم بیشتر واکسیناسیون گروه های مختلف صورت پذیرد.

ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدیران و همکاران پرتلاش در مجموعه های مختلف دانشگاه و قدردانی از همکاری و همراهی هم استانی عزیز، این دانشگاه آمادگی دارد با مدد الهی و با تأمین به موقع و به میزان کافی واکسن کووید-19 از سوی وزارت متبوع، با افزایش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی سمنان شکسته شد

رکورد واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی سمنان شکسته شد