مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-05ورزشي

یزدانی بازهم به تیلور باخت/ طلا در ثانیه های پایانی پرید! + فیلم


دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با شکست مقابل حریف آمریکایی در ثانیه های پایانی از رسیدن به مدال طلای المپیک بازماند.

- یزدانی بازهم به تیلور باخت/ طلا در ثانیه های پایانی پرید! + فیلم دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با شکست مقابل حریف آمریکایی در ثانیه های پایانی از رسیدن به مدال طلای المپیک بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان حساس ترین مبارزه کشتی آزاد در المپیک 2020 توکیو، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از ایران و دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا در فینال وزن 86 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که این مبارزه حساس و دیدنی در پایان با نتیجه 4 بر 3 به سود دیوید تیلور به پایان رسید.

این نتیجه در حالی بدست آمد که یزدانی تا ثانیه های پایانی 3 بر 2 پیش بود اما با زیرگیری تیلور در 17 ثانیه به پایان مسابقه، در خاک نشست و 2 امتیاز از دست داد تا ناباورانه مدال طلای المپیک را از دست بدهد و برای سومین مرتبه مغلوب حریف آمریکایی شود.

تایم نخست این مبارزه با نتیجه یک بر صفر به سود یزدانی به پایان رسید.

مدال نقره یزدانی پنجمین مدال کاروان ایران در بازیهای المپیک توکیو است.

یزدانی پیش از این در دور مقدماتی وزن 86 کیلوگرم که روز گذشته(پنج شنبه) برگزار شد، در دور نخست مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه 11 بر 2 به برتری رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدانی بازهم به تیلور باخت/ طلا در ثانیه های پایانی پرید! + فیلم

یزدانی بازهم به تیلور باخت/ طلا در ثانیه های پایانی پرید! + فیلم