مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-05سياسي

سابقه کار در شهرداری از نقاط قوت شورای ششم شهر مشهد است


نقطه قوت شورای ششم شهر مشهد این است که در آن کسانی عضویت دارند که پیشتر سابقه کار در شهرداری داشته اند.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شهرداری مشهد گفت: نقطه قوت شورای ششم شهر مشهد این است که در آن کسانی عضویت دارند که پیشتر سابقه کار در شهرداری داشته اند.

رضا خواجه نایینی در آیین تحلیف اعضای ششمین شورای شهر مشهد که امروز، 14 مرداد ماه، در تالارشهر برگزار شد اظهار کرد: حضور اعضای شورای شهر در شهرداری باعث شناخت مشکلات و مسائل شهری شده و سبب می شود که تصمیمات آنان کارشناسی و بهینه باشند.

امیدوارم با همدلی که بین اعضای شورای شهر وجود دارد، موفق بودن شهرداری مشهد در فرآیندهای مختلف در 4 سال آینده کماکان ادامه داشته باشد چرا که به دلیل ورود زائران امام رضا(ع) کلان شهر مشهد همیشه پس از تهران به عنوان مهم ترین کلان شهر کشور مطرح و در حوزه های مختلف هم پیشرو بوده است.

وی افزود: مشهد در حوزه های بسیاری مانند مالی، خدمات شهری، احداث قطار شهری، حمل ونقل عمومی در بین کلان شهرها رتبه اول را داشته که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

سرپرست شهرداری مشهد عنوان کرد: امیدوارم در دورانی که مسئولیت شهرداری مشهد را برعهده دارم، روال موفقیت ها را ادامه داده و در حوزه های مختلفی که توسط شورای شهر ریل گذاری می شود، کارها را با سرعت مطلوبی پیش ببر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سابقه کار در شهرداری از نقاط قوت شورای ششم شهر مشهد است

سابقه کار در شهرداری از نقاط قوت شورای ششم شهر مشهد است