مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-05سياسي

هیئت های مذهبی پروتکل ها را در بالاترین سطح رعایت کنند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گفت: از آنجایی که آغاز ماه محرم نزدیک است، همه هیئت های مذهبی باید تلاش کنند پروتکل ها در بالاترین سطح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از درمان را مصداق جهاد فی سبیل الله عنوان کردند، مطرح کرد: در ماه های ابتدایی مواجه با بیماری کرونا، با وجود آنکه در بین بسیاری از مردم ترس از برخورد با این بیماری وجود داشت، اما این کادر درمان و پرستاران بودند که جانانه پای کار ایستادند و تا امروز نیز این استقامت ماندگار بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: با وجود آنکه کرونا برای کشور و سراسر دنیا زحمات زیادی ایجاد کرد، اما فرصتی بود تا جامعه با زحمات و مجاهدت های خالصانه کادر درمان و پرستاران آشنا شود.

وی با تاکید بر اینکه قدردانی از مدافعان سلامت و شهدای عرصه سلامت را از وظایف خود می دانیم، گفت: در کنار این اقدامات، این مردم هستند که به معنای واقعی کلمه قدردان زحمات کادر درمان می باشند.

شعبانی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم، اظهار کرد: کاهش رعایت ها بخشی مربوط به خستگی مردم و بخشی مربوط به عادی شدن شرایط در جامعه است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی پروتکل ها را در بالاترین سطح رعایت کنند

هیئت های مذهبی پروتکل ها را در بالاترین سطح رعایت کنند