مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 10:252021-08-05سياسي

جهاد دانشگاهی ماموریت های انقلابی را با سربلندی انجام می دهد


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد ارزشمند انقلابی در چهار دهه اخیر ماموریت های ارزشمند خود را به خوبی انجام داده است.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد ارزشمند انقلابی در چهار دهه اخیر ماموریت های ارزشمند خود را به خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مجموعه در ابتدا فعالیت های خود را با رویکرد فرهنگی و دانشجویی آغاز کرده ولی امروز سبد فعالیت این نهاد انقلابی متنوع و شامل بخش های مختلف علمی، دانشگاهی، فرهنگی، تحقیقاتی و حتی اجرایی و رسانه ای است.

وی سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی را به عنوان یک مجموعه توانمند در یاریگری دانشگاه ها و موسسات عالی یادآور شد و خاطرنشان کرد: به تناسب توسعه فعالیت های جهاد دانشگاهی در سطح کشور در استان اردبیل نیز در سال های اخیر این مجموعه توفیقات خوبی داشته که جای دارد از مدیران، کارکنان و پرسنل جهاد دانشگاهی اردبیل قدردانی شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی رویکرد امروز دانشگاه های کشور را یک رویکرد متفاوت در ایجاد فرصت های اشتغال برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی ماموریت های انقلابی را با سربلندی انجام می دهد

جهاد دانشگاهی ماموریت های انقلابی را با سربلندی انجام می دهد