مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:352021-08-05دانش

آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز


داوطلبانی که تاکنون در آزمون سراسری سال 1400 ثبت نام نکرده اند می توانند از امروز 14 مرداد، همزمان با ثبت نام، رشته های بدون آزمون را انتخاب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، این دسته از داوطلبان ادامه تحصیل در دانشگاه ها می توانند در روزهای 14 تا 18 مردادماه 1400 نسبت به ثبت نام و انتخاب 150 کدرشته از میان رشته های بدون آزمون سال 1400 که در دفترچه های انتخاب رشته گروه های آزمایشی پنج گانه درج شده است، اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته حاوی تمامی شرایط و ضوابط رشته های مختلف تحصیلی دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از باآزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون ) برای تمام گروه های آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

سامانه انتخاب رشته مجازی این سازمان هم به منظور راهنمایی و کمک به متقاضیان در انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1400 (برای رشته های باآزمون و رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی) از 12 مرداد از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

متقاضیان انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 (اعم از رشته های با آزمون برای متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند و همچنین رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی، بدون توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز

آغاز ثبت نام جاماندگان کنکور از امروز