مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-05سياسي

هیچ مانعی برای توسعه روابط تهران- بغداد وجود ندارد


رییس جمهور کشورمان در دیدار رییس شورای عالی قضایی عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مانع و محدودیتی برای توسعه روابط با عراق در زمینه های مختلف ندارد.

- رییس جمهور کشورمان در دیدار رییس شورای عالی قضایی عراق، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مانع و محدودیتی برای توسعه روابط با عراق در زمینه های مختلف ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در دیدار فائق زیدان با بیان این که جمهوری اسلامی ایران و عراق از اشتراکات دینی، مذهبی، تاریخی و فرهنگی گسترده ای برخوردارند ، اظهارداشت: برای مناسبات و همکاری های تهران و بغداد جایگاه ویژه و ممتازی قائل هستیم و تقویت روابط با این کشور در اولویت سیاست خارجی ایران قرار دارد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس در مبارزه با تروریسم و تلاش برای برقراری صلح و ثبات در منطقه، اظهارداشت: دولت آمریکا صراحتا مسئولیت این جنایت بزرگ را بر عهده گرفت و این کار عملا یک اقدام تروریستی دولتی بود و باید در مقابل افکار عمومی جهان و تاریخ پاسخگو باشند.

فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی عراق در این دیدار با تبریک انتخاب آیت الله رییسی، گفت: یقین داریم با حضور شما در جایگاه ریاست جمهوری، روابط تهران و بغداد در بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مانعی برای توسعه روابط تهران- بغداد وجود ندارد

هیچ مانعی برای توسعه روابط تهران- بغداد وجود ندارد