مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:252021-08-05فرهنگي

بدلکارانی که با مرگ رو به رو شدند


بدلکاران می دانند که در خطر هستند و زندگی آنها با خطر عجین شده است، بیشتر اوقات هم همه چیز خوب پیش میرود اما متأسفانه گاهی اوقات اینطور نیست.

- بدلکاران می دانند که در خطر هستند و زندگی آنها با خطر عجین شده است، بیشتر اوقات هم همه چیز خوب پیش میرود اما متأسفانه گاهی اوقات اینطور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدلکاران ستون فیلم های اکشن و خالقان پشت پرده هیجان و خطر در فیلم ها یا سریال تلویزیونی هستند اما در حالی که به تماشای بدلکاری های شگفت انگیز آنها بر روی پرده سینما یا در قاب تلویزیون می نشینیم، شاید فراموش کنیم که این خطرات بسیار واقعی است و گاهی اوقات نیز بدترین اتفاق روی می دهد.

گرچه بدلکاران بسیار ماهر و آموزش دیده اند تا از آسیب در امان باشند اما در برخی موارد تصادفات غم انگیزی آنها را به کام مرگ کشانده است.

ارشا اقدسی بدلکار ایرانی که چند روز پیش بر اثر وقوع یک تصادف در صحنه فیلمی در کشور لبنان آسیب دید و روز گذشته درگذشت به همراه استادش پیمان ابدی که او نیز در سال 1388 و در حین فیلمبرداری جان خود را از دست داد، اولین و آخرین بدلکارانی نیستند که در سینما با مرگ رو به رو می شوند.

هری اوکانر قبل از ورود به صنعت بدلکاری به عنوان چترباز و مجری سقوط آزاد، یکی از اعضای یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا بود که به دعوت ویزن دیزل برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدلکارانی که با مرگ رو به رو شدند

بدلکارانی که با مرگ رو به رو شدند