مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:202021-08-05سياسي

مقابله با فساد و ایجاد شفافیت مطالبه مردم از اعضای جدید شوراها است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه مقابله با فساد و ایجاد شفافیت مطالبه مردم از اعضای جدید شوراها است، گفت: حفظ محیط زیست، توسعه فضای سبز و بهره گیری از الگوهای بوکی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رییسه شورای اسلامی شهرهای گیلان با اشاره به نقش شوراها در توسعه و آبادانی شهر و روستا، اظهار کرد: شوراها تبلور خواسته های مردم سالارانه ملت ایران و از جلوه های مردم سالاری دینی در کشورمان هستند.

استاندار گیلان به شرکت و حضور مردم در انتخابات 1400 با وجود تبلیغات دشمنان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین مواردی که اعضای جدید شوراها باید در دستور کار قرار دهند حفظ وحدت و همدلی است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری ها مؤسسات عمومی غیر دولتی بوده که به صورت خودگردان اداره می شوند، گفت: تأمین منابع مالی پایدار و حفظ روحیه انسجام و مشارکت اجتماعی دو رکن اصلی در مدیریت شهرها است که باید به آن توجه شود.

زارع با تأکید بر اینکه شوراها و شهرداری با حمایت و پشتیبانی دولت و استفاده از تجربیات گذشتگان و اقشار به سمت ارتقا فرهنگ شهروندی حرکت کنند، ادامه داد: رعایت تقوا، پاک دستی، روحیه انقلابی، تفاهم، انگیزه، پشتکار و خلوص نیت و خدمت در راستای منافع مردم باید از سوی اعض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با فساد و ایجاد شفافیت مطالبه مردم از اعضای جدید شوراها است

مقابله با فساد و ایجاد شفافیت مطالبه مردم از اعضای جدید شوراها است