مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:002021-08-05حوادث

کشف بیش از یک تن موادمخدر در درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و نیکشهر یک تن و 40 کیلوگرم مواد افیونی کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات مسلحانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و نیکشهر یک تن و 40 کیلوگرم مواد افیونی کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرماندهی انتظامی استان، سردار احمد طاهری اظهارکرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیکشهر با هدایت فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر، از شهرستان های جنوبی استان به مرکز کشور دست یافته و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مسیر تردد قاچاقچیان سرانجام روز گذشته اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور نیکشهر بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی قاچاقچیان در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و وارد مخفیگاه خود در یکی از مناطق شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن موادمخدر در درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن موادمخدر در درگیری مسلحانه در سیستان و بلوچستان