مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-05بين الملل

راهکار چینی ها برای هدایت فیل های وحشی گمشده


دانشمندان به طور کامل نمی دانند که چرا فیل ها تا این حد به سمت شمال سفر کرده اند، اگرچه معتقدند که این مسئله می تواند ناشی از کمبود مواد غذایی مرتبط با تغییرات اقلیمی یا نوسانات میدان الکترومغناطیسی زمین باشد که حس ناوبری فیل ها را از بین می برد.

- چین از پهپادها و موز برای راهنمایی فیل ها به سمت خانه خود استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک عملیات دقیق برنامه ریزی شده شامل استفاده از پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین، موز و همکاری گسترده میان همه روستاهای چین این امکان را فراهم کرده است که یک گله شامل 14 فیل وحشی به خانه خود بازگردند.

تصاویر این گله برای اولین بار در ماه مارس سال گذشته در استان یونان چین در حال حرکت مشاهده شد، حرکت فیل هایی که با چرخیدن در مزارع ظاهراً از همراهی یکدیگر لذت می برند، در حالی که از محصولات کشاورزی تغذیه می کنند، توجه زیادی را در رسانه های محلی و رسانه های اجتماعی به خود جلب کرد.

از آنجایی که این فیل ها فاصله زیادی با خانه خود دارند، چینی ها تصمیم گرفتند با استفاده از پهپادها و موز به عنوان جایزه، آنها را به سمت خانه هدایت کنند.

روستایی ها موز و سایر غذاهای مورد علاقه این حیوانات را در مسیرهای انتهایی روستاها قرار داده اند تا این فیل ها را ترغیب کنند بدون ورود به مناطق پرجمعیت و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار چینی ها برای هدایت فیل های وحشی گمشده

راهکار چینی ها برای هدایت فیل های وحشی گمشده