مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-05بين الملل

گام بزرگ ارتش آمریکا برای پیش بینی اتفاقات از چند روز قبل


ارتش آمریکا در حال آزمایش هایی با هوش مصنوعی، پردازش ابری، و سنسورهایی است که امکان پیش بینی اتفاقات را «از چند روز قبل» فراهم می آورد.

- ارتش آمریکا در حال آزمایش هایی با هوش مصنوعی، پردازش ابری، و سنسورهایی است که امکان پیش بینی اتفاقات را از چند روز قبل فراهم می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته ایندیپندنت، به گفته ژنرال گلن ون هرک، فرمانده پایگاه دفاعی هوافضای آمریکای شمالی و فرماندهی شمال ایالات متحده، این سیستم که آزمایش های جهانی سلطه اطلاعات نام دارد تاکنون سه بار مورد آزمایش قرار گرفته است.

این دو سازمان نظامی در این آزمایش در کنار گروهی متحد و متشکل از 11 نهاد نظامی وزارت دفاع قرار دارند که فرماندهی فضایی، فرماندهی سایبری، و نیز فرماندهی چند منطقه جغرافیایی را در بر می گیرد.

ون هرک در مصاحبه ای مطبوعاتی گفت: تهدیداتی که با آن مواجه هستیم و سرعت تغییرات فضای ژئواستراتژیک، با نرخی نگران کننده رو به افزایش است.

ما به عصر جدید و احیا شده ای از رقابت های راهبردی وارد شده ایم و این بار با دو رقیب قدر مواجه هستیم که هر دو مجهز به تسلیحات هسته ای هستند و هر روز به رقابت با ما می پردازند.

این آزمایش روی مناطق تحت منازعه و تفوق اطلاعاتی مقابل یک کشور رقیب قدر ، برای زمانی که راه های ارتباطی (مانند کانال پاناما) دچار مشکل باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بزرگ ارتش آمریکا برای پیش بینی اتفاقات از چند روز قبل

گام بزرگ ارتش آمریکا برای پیش بینی اتفاقات از چند روز قبل