مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-05اقتصادي

اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان برنامه محور باشند


اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان از ابتدا برنامه محور و دلسوزانه وارد شوند.

- ، محمد علی محمدی ظهر چهارشنبه در مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر همدان با تشکر از اعضای دوره گذشته اظهار کرد: اعضای جدید شورای اسلامی شهر همدان باید بدانند جا پای چه کسانی گذاشته اند و تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف انجام بدهند.

وی افزود: در طول تاریخ کمتر شهری در دنیا بوده که از ابتدا دارای مدنیت بوده و در طول تاریخ بارها و بارها مورد هجمه قرار گرفتهُ، اما هر بار سربلند بوده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر همدان نگاه کنند ببینند جایگاه هگمتانه کجا است، گفت: همدان زادگاه سرداران، امیران و 8 هزار شهید بوده که حرف نزدند و عمل کردند شهدایی که از همه چیز خود گذشتند.

علی محمدی خاطرنشان کرد: در حوزه شهری شفافیت وجود دارد و به اصطلاح اتاق شیشه ای بوده و باید منافع مردم به افراد ترجیح داده شود.

وی با بیان اینکه نه باید نگاه شهروند درجه یک و دو داشته باشیم، بیان کرد: ما شهری هستیم در معرض سیل مهاجر که اگر برای برنامه نداشته باشیم آنها برای ما برنامه ریزی می کنند.

فرماندار همدان عنوان کرد: بالاترین قیمت مسکن و اجاره بها در شهر ما وجود دارد و واقعاً مردم همدان شایسته این موضوع نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان برنامه محور باشند

اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان برنامه محور باشند