مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:502021-08-05اجتماعي

تداوم ناپایداری جوی و وزش باد در تهران تا ساعات پایانی جمعه


بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، اگرچه کیفیت هوای تهران در صبحگاه امروز پنجشنبه (14 مرداد 1400) در محدوده ی ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت اما هم اکنون قابل قبول است که با افزایش غلظت ازن در بعد از ظهر، - بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، اگرچه کیفیت هوای تهران در صبحگاه امروز پنجشنبه (14 مرداد 1400) در محدوده ی ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت اما هم اکنون قابل قبول است که با افزایش غلظت ازن در بعد از ظهر، شاهد کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز پنجشنبه (14 مرداد 1400) تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر سبب افزایش غلظت آلاینده ها شده و در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ی ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد در طی روز، پراکندگی آلاینده ها را تسهیل خواهد کرد، هرچند با توجه حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن، در برخی مناطق افزایش غلظت این آلاینده سبب کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات بعدازظهر خواهد شد.

علاوه بر این، با احتمال وزش باد نسبتاً شدید، گسیل گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در پاره ای از مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ناپایداری جوی و وزش باد در تهران تا ساعات پایانی جمعه

تداوم ناپایداری جوی و وزش باد در تهران تا ساعات پایانی جمعه