مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:002021-08-04سياسي

رییس جمهوری: ایران و پاکستان پیوندی ناگسستنی دارند


آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری با تاکید براینکه تهران و اسلام آباد پیوندی ناگسستنی دارند، گفت: باید ظرفیت های افزایش روابط و همکاری های دو کشور را شناسایی و در مسیر منافع دو کشور و منطقه فعال سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله رییسی چهارشنبه شب در دیدار محمد صادق سنجرانی رییس مجلس سنای پاکستان، با بیان اینکه روابط تهران و اسلام آباد فراتر از رابطه همسایگی است، افزود: رابطه دو ملت برپایه باورهای اعتقادی و فرهنگی استوار است و این پیوندی ناگسستنی است.

رییسی سطح مطلوب مناسبات ایران و پاکستان را بسیار بالاتر از حد کنونی دانست و با اشاره به اینکه می توان راههای جدیدی برای تعمیق روابط دو کشور ایجاد کرد، گفت: باید ظرفیت های افزایش روابط و همکاری های دو کشور را شناسایی و در مسیر منافع دو کشور و منطقه فعال سازیم.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به اهمیت توسعه روابط و همکاری پارلمانی ایران و پاکستان، افزود: پارلمان های دو کشور می توانند نقش سازنده و مفیدی در مسیر توسعه مناسبات دو کشور داشته باشند.

رییسی در ادامه با ابراز نگرانی از تنش و ناامنی در افغانستان، همکاری ایران و پاکستان برای برقراری صلح و امنیت پایدار در این کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: وضعیت مردم افغانستان نگران کننده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری: ایران و پاکستان پیوندی ناگسستنی دارند

رییس جمهوری: ایران و پاکستان پیوندی ناگسستنی دارند