مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-04سياسي

رضایی : جهاددانشگاهی نمادی از خوداتکایی است


نماینده مردم جهرم و خفر و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است که جهاددانشگاهی را می توان نمادی موفق از خود اتکایی برای هموار کردن مسیر خودکفایی دانست.

- ایسنا/فارس نماینده مردم جهرم و خفر و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی معتقد است که جهاددانشگاهی را می توان نمادی موفق از خود اتکایی برای هموار کردن مسیر خودکفایی دانست.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاد دانشگاهی طی چهار دهه فعالیت، با اتکا به قابلیت های بالقوه و بالفعل و توان و استعدادهای اساتید و دانشجویان نخبه، خدمات و تلاش های گسترده و خلاقانه ای به ویژه در دوران دفاع مقدس از خود به جای گذاشته است.

او ادامه داد: واقعیت این است که جهاد دانشگاهی در عرصه های علمی، صنعتی، کشاورزی و به ویژه مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهرها و مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و قابل تأملی داشته که در بهبود امور و کیفیت بخشی کارها مؤثر بوده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جهاد دانشگاهی به واسطه پشتوانه قوی علمی-تحقیقاتی و ارتباط با مراکز پژوهشی در روند رشد کمّی و کیفی تولید در بخش های مختلف از جمله دامداری ها و انواع کِشت ها به خصوص پرورش گیاهان دارویی، نقش داشته و در پاره ای موارد کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی : جهاددانشگاهی نمادی از خوداتکایی است

رضایی : جهاددانشگاهی نمادی از خوداتکایی است