مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 15:402021-08-04سياسي

خبر خوش مقتدایی برای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح پیگیری های محلش و وزارت آموزش و پروش برای حل مشکل ورود متقاضیان به دانشگاه فرهنگیان گفت که این مشکل به زودی حل خواهد شد.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح پیگیری های محلش و وزارت آموزش و پروش برای حل مشکل ورود متقاضیان به دانشگاه فرهنگیان گفت که این مشکل به زودی حل خواهد شد.

عباس مقتدایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از اعلام نتایج و انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 1400، داوطلبان بسیاری در تماس با وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس گلایه ها و انتقادات خود را نسبت به تغیر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان بیان کردند.

وی توضیح داد: با وجودی که طبق اعلام قبلی وزارت آموزش و پرورش، حداقل سن ورود به دانشگاه فرهنگیان 24 سال اعلام شده بود این سن در دفترچه انتخاب رشته 22 سال قید شد که همین موضوع اعتراض داوطلبان را به دنبال دارد.

نماینده اصفهان با اشاره به تماس تلفنی اش با رییس سازمان سنجش گفت : صحبت رییس سازمان سنجش این بود که آن ها آمادگی تغیر سن را دارند و نظرش نسبت به تغییر سن مثبت است البته منوط به اینکه وزارت آموزش و پرورش درخواست کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش مقتدایی برای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان

خبر خوش مقتدایی برای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان