مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 15:202021-08-04سياسي

نیکاراگوئه به الگویی برای حرکت های ضد استکباری تبدیل شده است


ایستادگی در مقابل مطامع ناحق آمریکا، نیکاراگوئه را به الگویی برای کشورهای آمریکای لاتین و حرکت های ضد استکباری کشورهای این منطقه تبدیل کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رییسی رییس جمهور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دیدار دنیس مونکادا وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: ایستادگی در مقابل مطامع ناحق آمریکا، نیکاراگوئه را به الگویی برای کشورهای آمریکای لاتین و حرکت های ضد استکباری کشورهای این منطقه تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه نام انقلاب نیکاراگوئه همواره برای مردم ایران نامی آشنا بوده است، افزود: مردم ایران همواره برای ملت انقلابی نیکاراگوئه آرزوی موفقیت و پیروزی داشته اند و چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که روحیه انقلابی به ویژه در نسل جوان همواره باید زنده و شاداب باشد، رهبران انقلاب نیکاراگوئه هم نباید اجازه دهند گذشت زمان روحیه انقلابی را در مردم و به خصوص جوانان سرد کند.

رییس جمهور، روابط بین دو کشور را خوب و سازنده توصیف کرد و اظهار داشت: البته سطح فعلی روابط کافی نیست و باید با بررسی های دقیق درباره ظرفیت های دو کشور، گام های بلند و جدی برای ارتقای سطح روابط برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکاراگوئه به الگویی برای حرکت های ضد استکباری تبدیل شده است

نیکاراگوئه به الگویی برای حرکت های ضد استکباری تبدیل شده است