مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:252021-08-04سياسي

اهمیت انتشار مجموعه 6 جلدی راز سر به مهر درباره مذاکرات هسته ای از نگاه صالحی


مجموعه شش جلدی راز سر به مهر که حاصل هم اندیشی و همکاری جمعی هیئت مذاکره کننده هسته ای در فاصله سال های 1392 تا 1394 است، با تلاش علی موجانی منتشر شد.

- اهمیت انتشار مجموعه 6 جلدی "راز سر به مهر" درباره مذاکرات هسته ای از نگاه صالحی مجموعه شش جلدی "راز سر به مهر" که حاصل هم اندیشی و همکاری جمعی هیئت مذاکره کننده هسته ای در فاصله سال های 1392 تا 1394 است، با تلاش علی موجانی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور دولت روحانی و رییس سازمان انرژی اتمی در نوشتاری به بیان نقطه نظراتی درباره این مجموعه پرداخته است.

متن این نوشتار در زیر می آید: نخست آنکه این یک اثر اهتمامی جمعی است برای افزایش سطح شناخت جامعه ایران از اقتضائات و الزاماتی که مملکت در تنظیم مناسبات جهانی خود با آن روبرو است.

هر کشوری بسان ایران در قبال جامعه جهانی مسئولیت هایی دارد و به تبع آن از حقوقی برخوردار است که کشور را وادار می سازد هم پاسخگو باشد و هم با دفاع از حقوقش مانع دستبرد و دست اندازی بیگانگان و زیاده خواهی آنان گردد.

در این مسیر دستگاه دیپلماسی به عنوان نقطه تماس کشور با جهان بیرونی وظیفه خطیر رعایت این مسئولیت ها و صیانت از این حقوق را توأمان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت انتشار مجموعه 6 جلدی راز سر به مهر درباره مذاکرات هسته ای از نگاه صالحی

اهمیت انتشار مجموعه 6 جلدی راز سر به مهر درباره مذاکرات هسته ای از نگاه صالحی