مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-04سياسي

دیدار مدیر روابط سیاسی وزارت خارجه دولت بولیوی با عراقچی


گوادالوپه پالومکه مدیر روابط سیاسی وزارت خارجه دولت چندملیتی بولیوی که به همراه وزیر خارجه این کشور به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور، - گوادالوپه پالومکه مدیر روابط سیاسی وزارت خارجه دولت چندملیتی بولیوی که به همراه وزیر خارجه این کشور به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور، به تهران سفر کرده است، روز چهارشنبه 13 مردادماه جاری با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه ملاقات نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دراین دیدار طرف بولیویایی ضمن اشاره به اینکه ایران مهمترین کشور در این بخش از کره زمین برای بولیوی است، بر اهتمام دولت بولیوی به توسعه روابط با ایران در همه زمینه ها تاکید کرد.

عراقچی نیز ضمن ابراز خرسندی از بازگشت دموکراسی به بولیوی و افتتاح مجدد سفارت بولیوی در تهران، از حمایت های این کشور از جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی قدردانی نمود و بر حمایت متقابل از بولیوی تاکید کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان مروری نیز بر همکاری های دو کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی و فناوری داشت و تصریح کرد ظرفیت های همکاری دو کشور بسیار بیشتر از اقدامات انجام شده است.

در پایان طرفین توافق کردند تا سفرای دو کشور فهرست برنامه های در دست اقدام را برای طرح در چهارمین دور کمیته رایزنی های سیاسی ایران و بولیوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیر روابط سیاسی وزارت خارجه دولت بولیوی با عراقچی

دیدار مدیر روابط سیاسی وزارت خارجه دولت بولیوی با عراقچی