مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 13:352021-08-04اقتصادي

رشد 34،2 درصدی اهدای خون در استان قزوین


مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: انتقال خون مانند عرصه های دیگر در ایام کرونا دستخوش تغییراتی شد و ما با کاهش آمار منفی 27 درصدی مراجعات در ابتدای سال 99 روبه رو شدیم که خوش بختانه به همت مردم نوع دوست استان موفق شدیم تا پایان سال 99 این رشد منفی را جبران .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در قزوین، بعدازظهر امروز استاندار قزوین به مناسبت هفتهٔ انتقال خون از سازمان انتقال خون استان قزوین بازدید کرد.

در این بازدید جمالی پور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل این سازمان و تبریک هفتهٔ انتقال خون، به اهمیت نجات دهند.

  در ادامهٔ این بازدید نیز مریم مدرسی، مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: انتقال خون مانند عرصه های دیگر در ایام کرونا دستخوش تغییراتی شد و ما با کاهش آمار منفی 27 درصدی مراجعات در ابتدای سال 99 روبه رو شدیم که این موجب بروز نگرانی در تأمین خون و فرآورده های خونی شد.

وی اظهار کرد: خوش بختانه به همت مردم نوع دوست استان و تلاش شبانه روزی پرسنل سازمان انتقال خون و استقرار تیم های سیار، موفق شدیم تا پایان سال 99 این رشد منفی را جبران کرده و در 3 ماههٔ نخست سال جاری با 34،2 درصد رشد، برترین رتبه را در کشور از لحاظ رشد اهدای خون داشته باشیم و نه تنها نیاز استان را به طور 100 درصد برآورده کنیم، بلکه مازاد تولید را به پایگاه ها در استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 34،2 درصدی اهدای خون در استان قزوین

رشد 34،2 درصدی اهدای خون در استان قزوین