مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-04اقتصادي

یک درجه افزایش دما مصرف آب شرب را 70 میلیون مترمکعب افزایش می دهد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: هر یک درجه افزایش دمای هوا، 60 تا 70 میلیون لیتر مصرف آب شرب را در تهران افزایش خواهد داد.

- به نقل از صدا و سیما، محمد رضا بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه وضعیت منابع آبی تهران نارنجی است افزود: امسال هوا بسیار گرم است و در شهر تهران 2 تا 3 درجه در مقایسه با سال گذشته در تهران افزایش دما اتفاق افتاده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 435 میلیون مترمکعب آب شرب در شهر تهران مصرف شده است که این رقم نشان می دهد بطور متوسط مصرف آب شرب در تهران، هیچ روزی کمتر از 3 میلیون مترمکعب نبوده است.

مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه هم اکنون مصرف آب شرب در تهران معادل 3 میلیون و 700 هزار مترمکعب است ادامه داد: صنعت آب روزهای سختی را سپری می کند و البته ما با همه ظرفیت درحال فعالیت و تزریق آب به شبکه هستیم، اما تا امروز در شهر تهران حتی یک ساعت نیز قطعی آب نداشتیم.

بختیاری گفت: هم اکنون مخازن سدهای تهران 700 میلیون مترمکعب آب ذخیره کرد، این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و 80 میلیون مترمکعب آب در مخازن 5 گانه تهران ذخیره آب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درجه افزایش دما مصرف آب شرب را 70 میلیون مترمکعب افزایش می دهد

یک درجه افزایش دما مصرف آب شرب را 70 میلیون مترمکعب افزایش می دهد