مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-04سياسي

هدفگذاری برای راه اندازی 20 مرکز تجمیعی واکسیناسیون


استاندار قم با اشاره به اهمیت گسترش واکسیناسیون در امر مبارزه با کرونا ابراز امیدواری کرد تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون با کمک همه سازمان ها و ادارات استانی به 20 مرکز برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که در نشست امروز ستاد استانی مبارزه با کرونا سخن می گفت با بیان ضرورت تقدیر از فعالان مرکز بهداشت استان اظهار کرد: رعایت پروتکل ها بهداشتی و تشدید نظارت ها عملا به معنای کمک به این عزیزان و تقدیر از آن هاست.

وی سپس به لزوم پشتیبانی از جبهه سلامت استان توجه داد و گفت: خوشبختانه فضای همدلی و تعامل بین مسؤولان دستگاه های مختلف در استان وجود دارد که این امر مایه خرسندی است.

استاندار قم در عین حال به اهمیت گسترش و توسعه واکسیناسیون عمومی در استان اشاره و خاطر نشان کرد: هدفگذاری رساندن تعداد مراکز تجیمعی واکسیناسیون در استان به 20 مرکز در دستور کار است که امیدواریم به هماهنگی و در صحنه بودن همه دستگاه ها و نهادها محقق شود.

وی همچنین به دوره گذار مسؤولیت مسؤولان دولتی اشاره و خطاب به آنان اذعان کرد: باید این دقیقه 90 دوره خدمت و مسؤولیت را جدی گرفت و حتی در وقت اضافه نیز، پای کار بود.

سرمست ادامه داد: انگیزه کاری مسؤولان نباید در دوره گذار کم شود، چراکه کاهش انگیزه کاری بویژه در موضوع مبارزه با کرونا می تواند لطمه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری برای راه اندازی 20 مرکز تجمیعی واکسیناسیون

هدفگذاری برای راه اندازی 20 مرکز تجمیعی واکسیناسیون