مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 10:452021-08-04اجتماعي

افزایش دما تا 8 درجه در سواحل خزر/ کاهش کیفیت هوا در نیمه شرقی کشور


معاون پیش بینی و هشدار هواشناسی گفت: در پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور به ویژه زابل و خراسان جنوبی در برخی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: کماکان در پنج روز آینده در برخی نقاط نیمه شرقی کشور به ویژه خراسان جنوبی و زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا خواهیم داشت.

وی افزود: از امروز تا اوایل هفته آینده در سواحل خزر و اردبیل دما 5 تا 8 درجه افزایش می یابد.

  معاون پیش بینی و هشدار هواشناسی بیان کرد: در سه روز آینده در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، اردبیل، مرکزی، لرستان، اصفهان، یزد، تهران، البرز، قزوین، سمنان، مازندران، گلستان، کرمان، فارس، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گرد و خاک پیش بینی می شود.

  معاون پیش بینی و هشدار هواشناسی ادامه داد: روزهای 16 و 17 مرداد در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی، غرب و جنوب غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دما تا 8 درجه در سواحل خزر/ کاهش کیفیت هوا در نیمه شرقی کشور

افزایش دما تا 8 درجه در سواحل خزر/ کاهش کیفیت هوا در نیمه شرقی کشور