مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 09:402021-08-04حوادث

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان با کاروان خودرویی قاچاقچیان/ هلاکت یک شرور


سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف 230 کیلوگرم تریاک و هلاکت یک قاچاقچی در درگیری مسلحانه کاروان خودرویی قاچاقچیان با ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان کهنوج خبر داد.

- ایسنا/کرمان سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف 230 کیلوگرم تریاک و هلاکت یک قاچاقچی در درگیری مسلحانه کاروان خودرویی قاچاقچیان با ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان کهنوج خبر داد.

سرهنگ مهدی توسنگ امروز 13 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری116 شهرستان کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر به مرکز استان مطلع و با توجه به احتمال عبور این محموله از محور کهنوج-فاریاب در یک نقطه از این محور مستقر شدند.

وی افزود: در ادامه سرنشینان سه دستگاه خودروی پژو عبوری از این محور در مواجهه با حضور ماموران با دور زدن و حرکت خلاف جهت به سمت ماموران آتش گشودند و پس از رویارویی با تعقیب و مراقبت و آتش پر حجم تکاوران پلیس هر یک به سمتی فرار و سرنشینان یکی از خودروها با ادامه تیراندازی به سمت ماموران، بار همراه خود را به بیرون از خودرو پرتاب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان با کاروان خودرویی قاچاقچیان/ هلاکت یک شرور

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کرمان با کاروان خودرویی قاچاقچیان/ هلاکت یک شرور