مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-04اقتصادي

ضعف صنایع تبدیلی در اولین تولیدکننده سیب زمینی کشور


نایب رییس انجمن ملی سیب زمینی باتأکید برجایگاه استان همدان در تولید سیب زمینی، گفت: همدان دارای رتبه یک کشور در تولید سیب زمینی بوده اما از لحاظ صنایع تبدیلی بسیار ضعیف است.

- ایسنا/همدان نایب رییس انجمن ملی سیب زمینی باتأکید برجایگاه استان همدان در تولید سیب زمینی، گفت: همدان دارای رتبه یک کشور در تولید سیب زمینی بوده اما از لحاظ صنایع تبدیلی بسیار ضعیف است.

خسرو طالبی در گفت و گو با ایسنا، با گلایه مندی از نبود سیاست های حمایتی برای احداث صنایع تبدیلی، تصریح کرد: برای راه اندازی صنایع تبدیلی نه تنها هیچ حمایتی وجود نداشته بلکه از جانب مقامات مسئول سنگ اندازی های زیادی در این مسیر وجود دارد.

طالبی در ادامه با اشاره برصنایع تبدیلی سیب زمینی در استان، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه استان همدان دارای رتبه اول تولید سیب زمینی در کشور است اما از لحاظ صنایع تبدیلی بسیار ضعیف بوده و تنها شرکت صنایع تبدیلی الوند در این حوزه فعال است.

وی با اشاره به اهمیت صنایع تبدیلی، اظهارکرد: در بازاریابی مدرن بسته بندی یکی از مهم ترین ارکان فروش موفق بوده و همچنین با توجه به شرایط کرونایی عرضه محصولات به صورت بهداشتی لازم به بسته بندی استریل دارد بنابراین ایجاد یک کارخانه بسته بندی در استان یکی از مهمترین راهبردها در حوزه صنایع تبدیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف صنایع تبدیلی در اولین تولیدکننده سیب زمینی کشور

ضعف صنایع تبدیلی در اولین تولیدکننده سیب زمینی کشور