مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-04پزشكي

بیمارستانهای مشهد مملو از مبتلایان به کرونا/ افزایش 600 تخت بستری


دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید - 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان ها مملو از مبتلایان کرونا است و مراجعه مستقیم مردم به بیمارستان، - خدمات رسانی را با چالش مواجه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر موج پنجم در سطح شهر مشهد، در فاز اول تعداد تخت های پیش بینی شده برای بستری بیماران کرونایی تکمیل شد.

وی ادامه داد: بیش از 90 درصد تخت ها در فاز اول تکمیل شده است از همین رو در نشستی که با حضور رؤسای بیمارستان های غیردولتی برگزار شد، بیمارستان های غیر دولتی متعهد شدند که 150 تخت به ظرفیت تخت های کرونایی اضافه کنند.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید - 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: بیمارستان های دولتی نیز طبق دستور ریاست دانشگاه 450 تخت به ظرفیت بخش های کرونایی اضافه کردند و در مجموع 600 تخت دیگر به ظرفیت تخت های کرونایی افزوده شده است که در حال حاضر برای خدمت رسانی به بیماران آماده است.

وی با بیان این که مدیریت تخت به شکل مناسبی در مراکز زیر پوشش این دانشگاه در حال اجراست، اضافه کرد: در صورت افزایش تعداد بیماران، به طور مجدد ظرفیت تخت های بستری در بخش کرونایی افزایش خواهد یافت اما امیدواریم نیاز به تخت بیشتر نباشد و با همین تعداد نیاز برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستانهای مشهد مملو از مبتلایان به کرونا/ افزایش 600 تخت بستری

بیمارستانهای مشهد مملو از مبتلایان به کرونا/ افزایش 600 تخت بستری