مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 07:302021-08-04سياسي

آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیر عمد در آذربایجان شرقی


دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی از آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیر عمد به مناسبت عید غدیر از زندان های استان آذربایجان شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محبوب علیلو در پویش عید تا عید ستاد دیه استان، با تقدیر از حضور خیرین در تمامی زمینه ها ازجمله آزادی زندانیان با محکومیت مالی و غیرعمد، اظهار داشت:  مردم تبریز و استان در انجام امور خیر از گذشته زبانزد خاص و عام بوده و خیران بزرگوار تبریز همیشه در صحنه حضور داشته و دارند.

وی ادامه داد: چه خوب است که مراسم هایی از این دست با حضور خیرین برگزار می شود و عده ی از زندانیان محکومیت مالی و غیر عمد در این روزهای عید به آغوش خانواده باز می گردند.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی بیان کرد: 30 نفر از محکومان مالی و غیرعمد طی پویش عید تا عید ستاد دیه با مشارکت خیران بزرگوار استان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

وی ادامه داد:  برای آزادی این تعداد از مددجویان مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک ویژه(بلاعوض) و 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری 135 نفر از زندان های استان آزاد شدند که بدهی این تعداد، بالغ بر 73 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیر عمد در آذربایجان شرقی

آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیر عمد در آذربایجان شرقی