مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-04سياسي

کسب 46 رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان کردستانی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان استان در سی و نهمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا و دومین جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور موفق به کسب 46 مقام ارزشمند شدند.

- ایسنا/کردستان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان استان در سی و نهمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا و دومین جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور موفق به کسب 46 مقام ارزشمند شدند.

حجت الله نریمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری در شش بخش شامل هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی، بخش نقد که در مجموع 80 رشته و گرایش مختلف را شامل می شود به صورت غیر حضوری برگزار گردید.

وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات تعداد 178 هزار نفر از دانش آموزان سه دوره تحصیلی استان شرکت کردند؛ گفت: پس از داوری آثار در مرحله استانی در دوره متوسطه اول 160 نفر و در دوره متوسطه دوم 205 نفر به عنوان برگزیده استانی معرفی که در دوره متوسطه اول 20 اثر برتر و در دوره متوسطه دوم 150 اثر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 46 رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان کردستانی

کسب 46 رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان کردستانی