مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-04سياسي

وضعیت کرونایی البرز وارد مرحله بحرانی شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بنا اعلام مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان، وضعیت کرونایی البرز وارد مرحله بحرانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز شده و مسئولان این ستاد، به طور منظم و مستمر با بررسی آخرین وضعیت این بیماری در البرز تصمیم گیری کرده و هماهنگی برای انجام اقدامات لازم را اتخاذ می کنند.

وی تصریح کرد: با این اوصاف نباید از یاد ببریم که آحاد جامعه نقشی اصلی و محوری در کنترل یا تشدید وضعیت بیماری کووید -19 دارند و در واقع لازمه اثربخشی و موفقیت تصمیمات ستاد و تلاش مسئولان، مشارکت و اهتمام عموم مردم در کنترل اوضاع است.

مقدم خاطرنشان کرد: بر این اساس از همه هم استانی ها می خواهیم تا با وجود شرایط و سختی های موجود بیش از پیش مسئولان را در کنترل و بهبود شرایط کرونایی البرز، یاری و همراهی کنند، به ویژه اینکه حفظ سلامتی و جان همه اقشار جامعه امری بسیار مهم و وظیفه ی همگانی ما است.

ظرفیت های بیمارستانی البرز تکمیل و در حالت اشباع است وی با بیان اینکه بنا بر گزارش های رسیده مراکز درمانی استان البرز هیچ گونه کمبود دارو ندارند، گفت: در صورت ادامه روند فعلی و افزایش چشمگیر مراجعین و بستری ها، موضوع و مشکل کمبود تخت خالی بیمارستانی، به صورت جدی مطرح است و در حال حاضر ظرفیت های بیمارستانی البرز تکمیل و در حالت اشباع است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی البرز وارد مرحله بحرانی شده است

وضعیت کرونایی البرز وارد مرحله بحرانی شده است