مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:352021-08-04اقتصادي

نبود الگوی کشت مناسب حیات کشاورزی قزوین را به شماره انداخته است


بررسی مشکل بی آبی استان قزوین حاکی از آن است که نبود الگوی کشت مناسب و تلاش برای خودکفایی در محصولات آب بر، یکی از اصلی ترین علت های خشک سالی در قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اشکال اصلی ما زمانی است که با مشاهده یک بحران به دنبال راه چاره می گردیم تا بتوانیم به مشکلات غلبه کنیم اما تاکنون پیش نیامده که بخواهیم برای پیشگیری از مشکلات گامی برداریم و یا به نحوی از خطرات احتمالی جلوگیری کنیم.

خوزستان و کم آبی آن نقطه تلنگر و چه بسا زنگ خطری بود تا ما بخواهیم مسئلهٔ کم آبی را در سطح استان قزوین مورد بررسی قرار دهیم و در راستای اخباری که اخیراً با مضمون خشکسالی قزوین در 10 سال آینده منتشر شده به دنبال راه نجاتی برای استان قزوین باشیم.

رعایت الگوی کشت و استفاده از روش های نوین آبیاری امر مهم در پیشگیری از کمبود آب فاطمه صدری در میزگردی که به همین منظور در خبرگزاری مهر قزوین برگزار شد اظهار کرد: دشت قزوین با دارا بودن موقعیت استراتژیک جایگاه ویژه ای در کشور دارد و فعالیت اقتصادی آن برای کشور بسیار حائز اهمیت است و فعالین اقتصادی نیز بسیار علاقه مند به سرمایه گذاری در این استان هستند.

کارشناس زمین شناسی اذعان کرد: نبود مدیریت صحیح، جایگاه ویژه استان در بحث صنایع، گران شدن و رونق گرفتن محصولات کشاورزی سبب شد تا تاراج آب های زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود الگوی کشت مناسب حیات کشاورزی قزوین را به شماره انداخته است

نبود الگوی کشت مناسب حیات کشاورزی قزوین را به شماره انداخته است