مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 06:202021-08-04سياسي

برنامه صندوق نوآوری برای حمایت از تحقیق و توسعه 11 فناوری آینده


مشاور صندوق نوآوری و شکوفایی، نانو، بیو، فضایی، حمل و نقل پیشرفته و سلول های بنیادی را از جمله فناوری های آینده دانست و گفت: صندوق نوآوری در قالب خدمات گرنت از فعالان این عرصه حمایت خواهد کرد.

- مشاور صندوق نوآوری و شکوفایی، نانو، بیو، فضایی، حمل و نقل پیشرفته و سلول های بنیادی را از جمله فناوری های آینده دانست و گفت: صندوق نوآوری در قالب خدمات گرنت از فعالان این عرصه حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید محمد مهدوی امروز در رویداد گرنت تحقیق و توسعه هوش مصنوعی که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به سابقه راه اندازی و تاسیس صندوق، افزود: افزایش خدمات و تنوع بخشی به خدمات دو رویکردی است که در دوره جدید فعالیت صندوق در دستور کار قرار گرفته است و بر این اساس حجم خدمات ارائه شده از سوی این صندوق به شرکت ها 10 برابر مجموع سال های گذشته شده است.

وی تسهیلات ، ضمانت نامه ، سرمایه در گردش و توانمندسازی را 4 دسته از خدمات صندوق نوآوری به شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و یادآور شد: یکی از حمایت های این صندوق توجه به تحقیق و توسعه در چرخه عمر شرکت های دانش بنیان است که در این زمینه حمایت هایی پیش بینی شده، ضمن آنکه با تسهیلات هم سرمایه گذاری کمک می شود تا شرکت ها از دره مرگ عبور کنند و به تجاری ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه صندوق نوآوری برای حمایت از تحقیق و توسعه 11 فناوری آینده

برنامه صندوق نوآوری برای حمایت از تحقیق و توسعه 11 فناوری آینده