مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-04اقتصادي

ضرورت افزایش همکاری مشترک سایپا با نیروی دریایی ارتش


با همکاری گروه خودروسازی سایپا می توان پروژه های مشترکی را تعریف کرد که با اجرای آن محصولات جدید و با فناوری بالا وارد بازار داخلی و صادراتی شود.

- به نقل از سایپا، امیر دریادار حسین خانزادی، در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و خطوط تولید این گروه خودروسازی با اشاره به اینکه صنعت خودرو نسبت به گذشته تغییرات گسترده و عمیقی داشته است، اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا با همت مهندسان داخلی طراحی و تولید خودروهای جدید را محقق کرده و توانسته شعار انقلاب، مبنی بر خودکفایی و استقلال را عملیاتی کند.

وی ادامه داد: فرآیند توسعه ای که در مجموعه سایپا اتفاق افتاده، بسیار ارزشمند است چرا که جوانان این مملکت با وجود سخت ترین مشکلات و تحریم ها موفق شدند پیشرفت و تکنولوژی را وارد صنعت خودرو کنند و البته به سمت بومی سازی تکنولوژی در خودروهای تولید داخل بروند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مهندسان گروه خودروسازی سایپا شوق و انگیزه بالایی در طراحی خودروهای جدید و به روز دارند، تصریح کرد: ضریب نفوذ فناوری در محصولات سایپا ارتقا قابل توجهی یافته است که این امر ضمن افزایش سطح استانداردها سبب رشد کیفی خودروها و رضایت مردم از خرید خودروهای داخلی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش همکاری مشترک سایپا با نیروی دریایی ارتش

ضرورت افزایش همکاری مشترک سایپا با نیروی دریایی ارتش