مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-04اقتصادي

تخلیه یک میلیون و 107هزارتن انواع کالای اساسی طی 4 ماه نخست امسال


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه یک میلیون و 107هزارتن کالاهای اساسی و رشد 14درصدی در بندرشهید رجایی طی چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا محمدی کرجی ران با اشاره به میزان تخلیه کالای اساسی (غیرکانتینری) طی چهار ماه نخست سال جاری اظهار داشت: با پهلوگیری 25 فروند کشتی طی مدت یاد شده بیش از یک میلیون و 107 هزار تن انواع کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی تخلیه شده است.

وی عمده این کالاها را روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کود، گندم و جو اعلام کرد و گفت: تخلیه این میزان کالای اساسی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 14 درصدی برخوردار بوده است.

به گفته علیرضا محمدی کرجی ران بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تعداد 5 فروند کشتی دیگر حامل گندم و ذرت، سویا و روغن خام به میزان 255 هزار و 800 تن تا پایان ماه جاری (مرداد ماه) در بندر شهید رجایی پهلودی خواهند شد.

شایان ذکر است؛ بندر شهید رجایی با اختصاص تعداد 6 پست اسکله ویژه کالای اساسی، بهره گیری از تعداد 15 باب انبار مسقف به مساحت 130 هزار متر مربع با ظرفیت بالغ بر سیصد و پنجاه هزار تن، محوطه بارانداز به مساحت 90 هزار متر مربع و ظرفیت یکصد هزار تن انواع کالاهای اساسی فله خشک و همچنین تعداد 3 پایانه نگهداری فرآورده های روغن خوراکی به ظرفیت 370 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه یک میلیون و 107هزارتن انواع کالای اساسی طی 4 ماه نخست امسال

تخلیه یک میلیون و 107هزارتن انواع کالای اساسی طی 4 ماه نخست امسال