مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-04سياسي

پیشنهادی برای طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی


اکنون که طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، به 2 وزارت خانه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرارگرفته است، لازم است با قید «اسلامی»، رویکرد و اولویت امور هویت اسلامی در شهرسازی و نیز ساختمان سازی و معماری ابنیه این وزارتخانه نیز تعیین و درج گردد.

- ایسنا/قزوین اکنون که طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی، به 2 وزارت خانه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرارگرفته است، لازم است با قید اسلامی ، رویکرد و اولویت امور هویت اسلامی در شهرسازی و نیز ساختمان سازی و معماری ابنیه این وزارتخانه نیز تعیین و درج گردد.

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی مؤلف کتاب نظام مدیریت فرهنگی در شهر اسلامی- ایرانی (برپایه مبانی نظری و فرایند فکری سازنده شهر اسلامی) و کتاب معماری و شهرسازی اسلامی در آیینه قوانین و مقررات در یادداشتی که درخصوص طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به 2 وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی نوشته و در اختیار ایسنا قرار داده است، می نویسد: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به 2 وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در چند روز گذشته توسط کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

براساس اخبار رسانه ها در این طرح قانون انتزاع بخش ساختمانی و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل ونقل و وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین، روز پنجم مردادماه 1400 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادی برای طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی

پیشنهادی برای طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی