مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 02:502021-08-03ورزشي

یزدانی با لبخند پاسخ کشتی گیر سوییسی را داد!/ صعود به نیمه نهایی در کمتر از 2 دقیقه


دارنده مدال های طلای کشتی آزاد جهان و المپیک با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافت.

- یزدانی با لبخند پاسخ کشتی گیر سوییسی را داد!/ صعود به نیمه نهایی در کمتر از 2 دقیقه دارنده مدال های طلای کشتی آزاد جهان و المپیک با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و بخت اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو در دومین مبارزه خود در وزن 86 کیلوگرم، برابر استفان ریچموت از سوییس به روی تشک رفت و در مدت زمان یک دقیقه و 48 ثانیه با نتیجه 12 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

کشتی گیر سوییس که سعی کرد با انگیزه بالا در مبارزه حاضر شود در ثانیه های آغازین مبارزه به سمت یزدانی حمله ور شد و توانست پای یزدانی را به بیرون تشک ببرد و یک امتیاز بگیرد.

یزدانی پس از این اتفاق با لبخندی بر گوشه لب به وسط تشک آمد و سپس با حمله های مداوم در یک دقیقه و 48 ثانیه کار حریف روس را تمام کرد و با نتیجه قاطع 12 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

یزدانی پیش از این در دور نخست مقابل جاورایل شاپیف از ازبکستان با نتیجه 11 بر 2 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدانی با لبخند پاسخ کشتی گیر سوییسی را داد!/ صعود به نیمه نهایی در کمتر از 2 دقیقه

یزدانی با لبخند پاسخ کشتی گیر سوییسی را داد!/ صعود به نیمه نهایی در کمتر از 2 دقیقه